Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(6)
Forma i typ
Artykuły
(6)
Autor
Chojnacka Barbara
(1)
Kalinowska Alina
(1)
Kłosińska Tatiana
(1)
Liszka Krystyna
(1)
Michalak Renata
(1)
Misiorna Elżbieta
(1)
Sakowicz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Nauczyciele
(6)
Pedagodzy
(6)
Temat
Ocena opisowa
(2)
Dzieci - psychika
(1)
Edukacja medialna
(1)
Nauczanie początkowe - matematyka
(1)
Nauczanie początkowe - wyniki (ocena)
(1)
Nauczyciel - uczeń - stosunki
(1)
Teatr szkolny
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Edukacja medialna w rzeczywistości szkolnej / Tatiana Kłosińska. // W: Renesans (?) nauczania całościowego: współczesna dydaktyka wobec nauczania zintegrowanego, blokowego i przedmiotowego / Red. Dorota Klus-Stańska, Mirosław J.Szymański, Mirosław S.Szymański. - Warszawa: Wydaw. Akademickie "Żak", 2003. - S. 233 - 242.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nauczyciel i uczeń w zmieniającej się szkole / Renata Michalak, Elżbieta Misiorna. // W: Renesans (?) nauczania całościowego: współczesna dydaktyka wobec nauczania zintegrowanego, blokowego i przedmiotowego / Red. Dorota Klus-Stańska, Mirosław J.Szymański, Mirosław S.Szymański. - Warszawa: Wydaw. Akademickie "Żak", 2003. - S. 66 - 80.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Stereotyp w postrzeganiu, tworzeniu i odbiorze oceny opisowej / Barbara Chojnacka. // W: Renesans (?) nauczania całościowego: współczesna dydaktyka wobec nauczania zintegrowanego, blokowego i przedmiotowego / Red. Dorota Klus-Stańska, Mirosław J.Szymański, Mirosław S.Szymański. - Warszawa: Wydaw. Akademickie "Żak", 2003. - S. 134 - 144.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Teatr szkolny jako rekompensata w zakresie potrzeb dziecięcych / Małgorzata Sakowicz. // W: Renesans (?) nauczania całościowego: współczesna dydaktyka wobec nauczania zintegrowanego, blokowego i przedmiotowego / Red. Dorota Klus-Stańska, Mirosław J.Szymański, Mirosław S.Szymański. - Warszawa: Wydaw. Akademickie "Żak", 2003. - S. 39 - 49.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ocena opisowa w edukacji wczesnoszkolnej - problemy metodyczne czy ideologiczne / Krystyna Liszka. // W: Renesans (?) nauczania całościowego: współczesna dydaktyka wobec nauczania zintegrowanego, blokowego i przedmiotowego / Red. Dorota Klus-Stańska, Mirosław J.Szymański, Mirosław S.Szymański. - Warszawa: Wydaw. Akademickie "Żak", 2003. - S. 122 - 133.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Metody aktywne w nauczaniu matematyki - od przyswajania algorytmów do ich tworzenia / Alina Kalinowska. // W: Renesans (?) nauczania całościowego: współczesna dydaktyka wobec nauczania zintegrowanego, blokowego i przedmiotowego / Red. Dorota Klus-Stańska, Mirosław J.Szymański, Mirosław S.Szymański. - Warszawa: Wydaw. Akademickie "Żak", 2003. - S. 198 - 206.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej